Meillä on tänään pumpulihääpäivä eli ensimmäinen hääpäivä <3
Meillä on kuitenkin ongelma. Minä en kykene seksiin tällä hetkellä. En vaan kykene vaikka haluankin, en jotenkin saa tehtyä aloitetta koska jumitun. Haluan sitä ja niin. Laikalle tämä on ihan äärettömän vaikeaa, joka ilta kun käydään sänkyyn tunnen sen valtavan pettymyksen ko hän huomaa ettei tänäänkään. Ymmärtää kuitenkin mistä se johtuu mutta se pettymys sattuu minuun pahasti. Koska haluan myös. Tämä on näitä hetkiä jolloin vihaan tätä sairautta ihan älyttömästi.
Pelkään myös sitä että meidän suhde jotenkin taantuu semmoiselle kaveriasteelle. Etten mä haluaisikaan enää laikaa silleen. Mikä ei kyllä ole totta. Kyllä mä haluan, hän on ihana ja seksikäs ja niin kiihottava. Rakastelu hänen kanssaan on ihanaa. Miksi sitten en kykene siihen ><
En vaan saa pakotettua itseäni tekemään sitä aloitetta minkä kuitenkin haluan tehdä. Enkä tiedä mitä tehdä. En osaa puhua tästä terapiassa, emme ole ihan sillä tasolla vielä luottamuksen kanssa että voisin ottaa tämän puheeksi. Outille olen puhunut.
Pitää uskaltaa puhua tuosta pelosta laikalle. Ja yrittää tänään saada itsensä potkittua tekemään se aloite.
lauantai, 18. elokuu 2007
Kommentit