Pääsykoetulokset tulee perjantaina. En tiedä haluanko tietää mitä ne sanoo. Pääsykokeet ei menneet todellakaan putkeen enkä ole lainkaan luottavainen sen suhteen että pääsisin sisään. Enkä tiedä onko se si hyvä vai huono juttu. Mietin että jaksanko sitten opiskella, mitä jos pääsen sisään enkä mä jaksakaan. Osaanko mä muka olla armollinen itselleni? En. Joten. Äh. Perjantaina sen si tietää.